To jest zawsze potrzebne. Reklama zewnętrzna – skuteczny sposób prezentacji długoterminowej. Zaprojektujemy i wykonamy profesjonalną reklamę dla Waszej firmy, stosując współczesne trendy designu i komunikacji z klientem. Jednorazowa inwestycja działa przez szereg lat, a dobrze zrealizowana podnosi prestiż firmy.

Reklama na samochodach

pryzmat_reklama_oklejanie_samochodow

Oklejanie pojazdów to jedna z najefektywniejszych form reklamy. Przekaz reklamowy „pracuje” na zewnątrz, a przy tym jest mobilny, co zwiększa grono potencjalnych odbiorców.

pryzmat_reklama_oklejanie_samochodow

Grafiką można pokryć samochód w całości, lub częściowo. Ciekawy rezultat uzyskuje się łącząc oklejanie folią z wydrukiem fotograficznym oraz folią plotowaną (wycinaną), która sprawdzi się w przypadku napisów i prostszych grafik, a jednocześnie obniża koszty.

pryzmat_reklama_oklejanie_samochodow

Projekt równie dobrze może pokrywać całą powierzchnię pojazdu, co przy użyciu bogatej graficznie reklamy jest efektowne i rzuca się w oczy. W przypadku głębokich przetłoczeń karoserii można zastosować tzw. folię wylewaną, która aplikowana jest na ciepło, dzięki czemu układa się miękko w zagłębienia.

pryzmat_reklama_oklejanie_samochodow

Kto woli bardziej stonowany przekaz reklamowy, ograniczony do najistotniejszych treści, może wybrać ekonomiczniejszy wariant – oklejanie właśnie folią plotowaną, która występuje w coraz szerszej gamie kolorów.

pryzmat_reklama_oklejanie_samochodow

Technika oklejania folią plotowaną świetnie sprawdzi się na samochodach z burtami. Miejsca te bywają narażone na otarcia, uderzenia itp. Dzięki temu, że każda litera jest osobną naklejką, łatwo takie uszkodzenia mechaniczne naprawić, zastępując tylko zniszczony fragment.

Reklama na siedzibie firmy

reklama_zewnetrzna_witrytny_otoka

Nic tak nie pomaga zidentyfikować firmę w przestrzeni publicznej, jak wyraźny, rozpoznawalny wizerunek siedziby. To pomaga klientowi znaleźć daną firmę, a potencjalnym klientom dostrzec, jaką ofertę do nich kieruje. Warto – jeśli to możliwe – zainwestować w kompleksową witrynę.

Otoka i folie na szyby

Otoka, biegnąca wzdłuż fasady, działa jak powiększony szyld z nazwą i logiem. Wykonana może być np. z płyt PCV oklejonych folią z wydrukiem fotograficznym. Szyby mogą być oklejane folią OWV (ang. One Way Vision) czyli siateczką, która pozwala od środka widzieć, co się dzieje za oknem, a od zewnątrz stanowi grafikę.

reklama_zewnetrzna_witrytny_folia

Wspomniana folia OWV doskonale sprawdza się również na dużych witrynach, których zadaniem jest doświetlanie wnętrza. Nie zaślepia bowiem okien, ale poprzez otworki siateczki wpuszcza do środka większość światła słonecznego.

reklama_zewnetrzna_witrytny_folia

Komu nie zależy na pokryciu znacznej powierzchni witryny folią, lub chce również za szybą wyeksponować swoje produkty, temu polecamy oklejenie okien prostszą i tańszą techniką. Folia plotowana (wycinana na ploterze tnącym) wcale nie musi być wykorzystywana tylko do napisów i prostych znaków; można z niej wycinać i komponować także bardziej wyszukane kształty i elementy graficzne. Nie traci się możliwości pokazania produktów w oknie, ani nie ogranicza światła wpadającego do wnętrza.

reklama_zewnetrzna_witrytny_kaseton

Z kolei gdy słońce zbyt mocno operuje przez okna, można zastosować folię pełną z wydrukiem reklamowym, która np. częściowo przesłoni okna i ograniczy ilość promieni słonecznych przegrzewających pomieszczenia.

Kasetony świetlne i litery przestrzenne 3D

Jako uzupełnienie reklamy zewnętrznej zawsze sprawdzą się kasetony świetlne. Zwłaszcza, gdy firma działa również w późnych godzinach i chce być łatwo dostrzegalna po zmroku. Obecnie kasetony są dużo bardziej energooszczędne, dzięki zastosowaniu wewnątrz oświetlenia LED. Uzyskuje się w ten sposób wizualnie atrakcyjny element, stosunkowo niedrogi w eksploatacji.

reklama_zewnetrzna_witrytny_litery-3D

Bardzo efektownym elementem na siedzibie firmy są litery przestrzenne i proste kształty trójwymiarowe. Można je wykonać między innymi ze styroduru (specjalna pianka) malowanego na dowolny kolor. Charakter takiego napisu dodatkowo podkreśli wycięte laserem lico z kolorowej pleksy. Jej cienka płaszczyzna z jednej strony nada połysk powierzchni, a z drugiej wzmocni całość. Taki napis 3D może być wręcz głównym motywem reklamowym na fasadzie.

Otoczenie firmy

reklama_zewnetrzna_witrytny_tablica

Nie jest już niczym nowym wzmocnienie przekazu reklamowego za pomocą dodatkowych form reklamy zewnętrznej. Są tu wolnostojące tablice, billboardy, pylony świetlne, flagi, czy zawieszone gdzieś banery.

Mogą one stanowić integralną część najbliższego otoczenia siedziby, albo działać samodzielnie w większej odległości, jak na przykład tablice reklamowe.

reklama_zewnetrzna_witrytny_baner

Także banery są dobrym sposobem, by zaprezentować się w odleglejszym miejscu. Mogą mieć w zasadzie dowolną wielkość. Stosuje się w nich dwa rodzaje wykończenia: jedno to tzw. tunelowanie, czyli stworzenie tunelu poprzez zawinięcie materiału na każdym boku. W tunel ten wprowadzane są pręty za które zaczepiane są naciągi. Pozwala to równomiernie naciągnąć baner w ramie systemu napinającego. Drugim rodzajem wykończenia – najpopularniejszym – jest zgrzewanie i oczkowanie. Innymi słowy krawędź jest zagięta i zgrzana, stając się mocniejsza, a następnie zrobione są otwory wzmocnione metalowymi okuciami.

reklama_zewnetrzna_witrytny_flaga

Prestiżowym elementem otoczenia firmy są z pewnością flagi łopoczące na masztach. Flagi mogą zwieszać się luźno, albo posiadać tzw. windtracker – czyli poziomy drążek usztywniający flagę u góry i zapewniający jej czytelność nawet w bezwietrzną pogodę.

reklama_zewnetrzna_witrytny_pylon

Coraz częściej pojawiają się firmowe pylony świetlne. Nie są to tylko ledowe wyświetlacze cen na stacjach paliw, ale także podświetlane tablice reprezentacyjne przed budynkiem firmy, lub tablice informacyjne, pokazujące zbiorowo firmy mające swe lokale w większym biurowcu.

Reklama zewnętrzna wydaje się czymś niezbędnym. Czasem można nie mieć ulotki, czy wizytówki, ale siedziba firmy musi być odpowiednio oznakowana. Zaś firmowy samochód powinien spełniać również tę dodatkową rolę, jako nośnik informacji o firmie, choćby w skromnym, podstawowym wymiarze, w postaci nazwy, loga, namiarów…

Zaniedbanie tej formy prezentacji, to zmarnowanie szansy pozyskania nowych klientów.